OK

Meка мебел Esstetic - Често задавани въпроси

дамаски, мека мебел, интериор, поддръжка

Meки мебели Esstetic - Често задавани въпроси

Често Задавани Въпроси - Мебели

1. Какво представляват полистиреновите гранули (ЕPS)?

EPS гранулите, които се използват за пълнеж на предлаганите продукти са напълно рециклируеми и екологично безопасни.  Освен това, в експлоатационни условия не отделят вредни вещества, водоустойчиви са, което ги прави резистентни по отношение на развитието на плесени, бактерии, гъбички, акари и други.

В този смисъл предлаганите продукти са подходящи за използване от малки деца и за бебета. 

EPS гранулите са с отворена клетъчна структура  – т.е.  могат да „дишат” , като по този начин е изключително подходящ за пълнеж на мебели, в сравнение с традиционно изполваните дунапренови материали.

Материалът е трудно горим и самогасим - класификация на горимост B1.

Пълнежът на нашите мебели има основна роля и в постигането на тяхната ергономичност – основното качество, с което те се отличават от останалите мебели. Благодарение на движението на гранулите, те се оформят по формата на Вашето тяло и така създават невероятно чувство за комфорт.

EPS като материал също е известен със своите термо-изолационни свойства, което пък допринася за това да не се изпотявате през лятото, седейки на фотьойл esstetic, и да ви бъде приятно топло през зимата.

Предлаганите специални серии за градинска мебел или за мебели около басейн, които са със специални тапицерии, също са изключително добро решение за този сегмент, защото нито материята на дамаската, нито гранулите мухлясват при навлажняване или намокряне.

2. Как се поддържат дамаските на мебелите ESSTETIC?

Дамаската на един диван, фотьойл или табуретка без съмнение е това, което се забелязва най-напред и във времето понася най-много следи от употреба.

Ние сме подбрали и използваме висококачествени платове с оптимални структурни и естетични качества, които имат гарантирана активност на дишане, висока устойчивост при измачкване и устойчивост срещу износване, облъчване от светлина, киселини и плесени. Почти всички предлагани интериорни дамаски имат съдържание на памук, което ги прави меки и приятни на допир.

Всички дамаски се свалят и могат да се перат в перална машина спрямо указанията, посочени на вътрешния етикет на продукта.

Единствено еко-кожата не се пере, тя се почиства с влажна кърпа или подходящ мек препрат за поддръжка на еко-кожа.

3. Kaк се сваля тапицерията, за да се изпере?

На дъното на фотьойла или табуретката има отвор, затворен с велкро ленти,  през който може да се извади вътрешната част на фотьойла или табуретката. Тя представлява памучен калъф със същата форма, напълнен с полистиренови гранули. Самата вътрешна част също има цип на дъното, от където може да пълни или изпразва от гранулите, в зависимост дали искате да е по-мек или по-твърд Вашия фотьойл или табуретка.

Дамаскaта на възглавниците се сваля чрез цип, зашит на късата й страна, от където може да се извади вътрешната част, която също представлява памучна възглавница с цип, напълнена с EPS гранули.

4. Може ли да се регулира мекотата на мебелите ЕSSTETIC?

В зависимост от това колко е напълнена с гранули една мебел тя е по-твърда или по-мека.

Ако искате да е по-мека, отворете и извадете част от гранулите от вътрешната част.

С времето и в зависимост от интензивността на използване, обема на сферите на гранулите може да се редуцира. Редукцията не надвишава 5%. В този случай, може да допълните вашата мебел с допълнителни гранули. Свържете се с нас, за да ви дадем повече информация.

5. Мога ли да поръчам мебел ЕSSTETIC за подарък?

Да, разбира се. При създаването на поръчка, можете да посочите като получател, човекът, на който искате да направите подарък с неговия адрес за доставка, и да заплатите стойността на поръчката. Подаръкът Ви ще бъде изпратен с куриер и получен от този, за който е предназначен.

6. Как се пуска поръчка в електронния магазин?

Еsstetic приема само поръчки, създадени и финализирани чрез платформата на електронния магазин. Не приемаме поръчки по телелфона или по е-мейл.

За да пуснете поръчка, трябва да се регистрирате като потребител в магазина. При регистрацията следва да посочите вашите имена, адрес, адрес за доставка, данни за фактуриране (ако сте физическо лице се изсква EГН) и телефон за връзка.

При създаване на Вашата поръчка Вие може да използвате вече въведените данни за адрес на доставка и за фактуриране, или да ги смените с други, ако желаете.

При финализиране на поръчката си следва да изберете и начин на плащане  -  чрез epay.bg, директно плащане с дебитна или кредитна карта чрез виртулания ПОС терминал, по банkов път или с наложен платеж. Не се приемат други начини на плащане.

Поръчката ви се запазва от системата във Вашия Клиентски Акаунт, секция "Текущи поръчки", от където може да следите статусите на нейната обработка.

Еsstetic изпраща също така и е-мейли, с които ви информираме за процеса на обработка на поръчката. Моля, отбележете в настройките за Junk mail на Вашата поща esstetic.bg като сигурен домейн, за да не попадат нашите е-мейли във фолдера за нежелана поща.

При избор на плащане по банков път, чрез е-pay или директно с кредитна / дебитна карта и при неуспешно извършено плащане, поръчката Ви се запазва в системата за срок от 7 дни, с възможност да се опитате да я заплатите отново. Ако не направите това в този срок, поръчката ви се изтрива автоматично от системата.

 Подробна информация за това как да пазарувате от магазина може да намерите в страницата "Как се пазарува от сайта"

 7. Какъв е срока за доставка?

 Стандартният срок за доставка е 5 работни дни, но много от поръчките се доставят дори по-бързо. Моля обърнете внимание на факта, че е възможно също и в някой случаи доставката да бъде забавена до 20 работни дни, поради текуща липса на наличности на избрания от Вас цвят и/или дамаска. След като сте извършили успешно плащане на вашата поръчка (или сте избрали наложен платеж), наш служител обработва поръчката и Ви предоставя информация, свързана с 2 различни дати. Първата дата се нарича "Очакваема Дата на Доставка" и показва кога би следвало да получите стоката. Втората дата се нарича "Дата на Експедиция" и показва кога би следвало пратката да е предадена на куриера.

Цената за доставка е посочена отделно от цената на продукта във Вашата поръчка.

Таксата за наложен платеж за поръчки с доставка на територията на България (в размер на 1% върху стойността на поръчката), не е включена в стойността на вашата поръчка и се заплаща отделно на куриера.

За всеки етап от обработката на Вашата поръчка ще бъдете уведомявани на посочения от Вас e-mail.

Подробна информация за условията, сроковете и цените за доставка, може да прочетете в страницата "Доставки"

8. За какво е необходимо да имам регистрация?

Регистрация в еsstetic.bg е необходима, ако:

- искате да запазите в "Избрани" дадени продукти, които сте си харесали, така че да може да ги разгледате по-късно или да ги прехвърлите в последствие в своята количка;

- ако искате да създадете поръчка и да закупите продукти от esstetic;

Вие може да разглеждате продукти и да ги добавяте в количката си, и те ще се съхранят и ще бъдат видими в нея дори и при последващо влизане в уеб сайта ни, при условие, че не сте изтрили coockies или историята в браузъра, с който сте разглеждали нашия магазин.

9. Как да си направя регистрация?

1. След като отворите началната страница на esstetic.bg, моля изберете и кликнете някоя страница от менюто или на някои от банерите.

2. Отваряйки вътрешна страница, най-отдолу на екрана на барузъра ви се появява синя лента, в ляввата страна на която има линк "Вход / Регистрация".

3. Натиснете бутона и направете своята регистрация.

4. След регистрацията, от същия бутон, след като въведете вашят е-мейл и парола, може да влезете в своя Персонален профил.

10. Какви са начините за плащане, предлагани от магазина?

Esstetic.bg предлага възможност да платите по банков път, с кредитна или дебитна карта чрез виртуалния ни POS терминал, чрез системата на E-pay.bg или с наложен платеж. Само при наложения платеж към цената на поръчката се дължи допълнително такса "наложен платеж" (1% към стойността на поръчката), която е платима на куриера при доставката.

Повече информация може да намерите в страница "Плащания"

11. Забравих паролата си, как да вляза в стария си профил?

1. Натиснете бутона "Вход / регистрация" от синята лента, която виждате в най-отдолу на екрана на своя браузър.

2. Попълнете е-мейла, с който сте се регистрирали;

3. Еsstetic ще Ви изпрати нова парола на посочения е-мейл;

4. Използвайте я, за да влезете в персоналния си профил, след което от секция "Персонална информация" сменете паролата си с такава, която е лесна за запомняне от вас.

12. Как да видя статуса на направена от мен поръчка?

1. Натиснете бутона "Вход / регистрация" от синята лента, която виждате в най-отдолу на екрана на своя браузър.

2.  Въведете Вашия е-мейл и парола и натиснете бутона "вход";

3. Системата Ви показва десктопа на Вашия акаунт, който съдържа следните секции:

- Количка;

- Избрани;

- Текуши поръчки;

- История на поръчките;

- Фактури;

- Редакция на профил;

4. Влезте в секция "Текущи поръчки" и там ще видите статусите на Вашата поръчка и датите на които са били присвоени и очакваемата дата за доставка. Детайлите на поръчката, съдържащи пълната информация за продуктите, адреса за доставка, избрания начин на плащане и др. може да се разгледа, като кликнете на номера на поръчката.

 13. Как да променя данните в моя профил?

 1. Натиснете бутона "Вход / регистрация" от синята лента, която виждате в най-отдолу на екрана на своя браузър.

  2.  Въведете Вашия е-мейл и парола и натиснете бутона "вход";

3. Системата Ви показва десктопа на Вашия акаунт, който съдържа следните секции:

- Количка;

- Избрани;

- Текуши поръчки;

- История на поръчките;

- Фактури;

- Редакция на профил;

4. Кликнете на последната секция - "Редакция на профил" и направете желаните промени.

5. Запазете промените.

 14. Как да разгледам историята на моите поръчки или да си отпечатам фактура?

1. Натиснете бутона "Вход / регистрация" от синята лента, която виждате в най-отдолу на екрана на своя браузър.

2.  Въведете Вашия е-мейл и парола и натиснете бутона "вход";

3. Системата Ви показва десктопа на Вашия акаунт, който съдържа следните секции:

- Количка;

- Избрани;

- Текуши поръчки;

- История на поръчките;

- Фактури;

- Редакция на профил;

4. Кликнете на секция "История на поръчките".

5. Системата Ви показва пълен списък и подробна информация за всички направени от вас поръчки;

6. За да видите Вашите фактури, изберете секция "Фактури".

Фигура 1

Фигура 1

Фигура 2

Фигура 2

Фигура 3

Фигура 3

Фигура 4

Фигура 4

Затвори

Вход

Моля въведете Потребителско име и Парола за вход в системата!

Забравена парола

Моля въведете E-mail адрес, с който сте се регистрирали



Регистрация на нови потребители